Německý obchodní gigant Aldi plánuje expanzi do USA

Německý potravinový řetězec Aldi oznámil na nedělní tiskové konferenci, že bude rozšiřovat počet svých obchodů v USA na 2500 v roce 2020. Konkurenční řetězec Lidl otvírá tento týden prvních 100 obchodů v USA a oznámil, že některé produkty bude prodávat až o 
50 % levněji než konkurence. Wal-Mart zkouší strategii nižších cen v 11 státech a tlačí ceny o 15 % pod konkurenci. Pokud se trend bude vyvíjet tímto tempem, tak brzy můžeme očekávat cenovou válku mezi potravinovými řetězci v USA.

3 comments

  1. Ty jo, USA pocítí kouzlo slevových akcí a letíků- to bude boom. než to Donald napíše na Tvít.

  2. Ve státech, tam je panečku kupní síla, o tom si tady v chudém česku můžem nechat zdát a tam asi nevozej jako sem vozí starou zeleninu z rakouska a podřadné supermarketové potraviny, je mi z toho blitno.

Zanechte komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *