Společnost Performio.cz raketově stoupá. Obrat za letošní rok odhaduje na 250 miliónů korun

 Skvělých obchodních výsledků dosahuje společnost Performio.cz, která se věnuje výkonnostnímu marketingu na internetu.  Společnost je součástí investičního uskupení DIGNITY. To patří mezi největší hráče na trhu internetové reklamy a webových služeb. Zatímco v roce 2018 dosáhlo Performio.cz obratu 212 milionů korun, ve dvouciferném růstu pokračuje i v roce 2019, kdy by se obrat společnosti měl pohybovat kolem čtvrt miliardy korun.

Těší nás kontinuálně rostoucí obrat, a hlavně neutuchající důvěra přibývajících klientů. Od našeho založení v roce 2010 jsme ušli velký kus cest. Díky dlouholetým cenným zkušenostem v online prostředí máme svým klientům co nabídnout.  Doufám, že budeme pokračovat minimálně ve stejném duchu a počet spokojených zákazníků bude narůstat, a i nadále bude platit, že prakticky neexistuje problém, který bychom nezvládli vyřešit,“ prohlásil spolumajitel a ředitel společnosti Petr Melničuk. V jejím čele stojí již od roku 2013.

Pod jeho vedením rozšířila firma, jež byla založena v roce 2010 Kamilem Koupým, a jejím hlavním zaměřením byly poradenské služby v oblasti výkonnostní online reklamy, portfolio svých zákazníků. Ke stávajícím klientům Makro a Zapakatel.cz, přibyly Nutricia, EON, Slevomat, Glami, Bonami a další firmy z investičního uskupení Miton. V roce 2013 Performio.cz představilo první prototyp vlastního reklamního systému a adservingového nástroje s názvem Performax.cz, který umožňuje pokročilé párování kampaňových a interních klientských dat. To znatelně napomáhá optimalizaci reklamních kampaní v reálném čase a znamená další zefektivnění a lepší vytěžení reklamního prostoru.

„Performio.cz nám všem ve skupině DIGNITY dělá velkou radost a věříme, že tomu tak bude i v dalších letech. Každý rok se nám daří růst dvouciferným způsobem a v dalších letech by tento trend měl pokračovat,“ říká spokojený majitel Kamil Koupý.

V roce 2018 se dosavadní šéf Petr Melničuk stal spolumajitelem společnosti, jejíž obrat dosáhl v loňském roce přes dvě stě milionů korun.

„V současné době se zaměřujeme zejména na správu a kontinuální optimalizaci kampaní našich klientů, významných českých i zahraničních e commerce subjektů a dalšímu technickému rozšiřování systému Performax.cz,“ dodává Melničuk.

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *