feedback, zpětná vazba, průzkum

Prozkoumávejte a zlepšujte se se SurveyMonkey

SVMK (NASDAQ)

  • Cílová cena SVMK je analytiky tipranks.com stanovena na 25 USD. (tipranks.com)
  • Needham doporučuje k 14.3.2020 BUY pro akcie SVMK. (finviz.com)
  • V období od 20.5.2020 do 19.6.2020 se zvýšila cena akcií SVMK z 19,822 USD na 22,8 USD. (yahoofinance.com)
  • Nejnovější aplikace Microsoft Teams společnosti SurveyMonkey usnadňuje feedback zaměstnanců. (yahoofinance.com)
  • Řešení CX společnosti SurveyMonkey, GetFeedback a Usabilla pomáhají uživatelům jako jsou Salesforce, DHL, Informatica, Puma nebo Yeti podporovat retenci zákazníků a růst. (yahoofinance.com)

Přední světová softwarová společnost zaměřená na průzkum trhu a získávání zpětné vazby SurveyMonkey provozuje platformu, která umožňuje 17 milionům aktivních uživatelů měřit a chápat feedback od zaměstnanců, zákazníků, uživatelů webových stránek a aplikací a trhu. Produkty SurveyMonkey používá přes 335 000 organizací. Podniková řešení a integrace umožňuje řešit každodenní výzvy od poskytování lepších zkušeností se zákazníky až po zvýšení počtu a udržení zaměstnanců. Se SurveyMonkey mají organizace z celého světa možnost transformovat zpětnou vazbu na obchodní inteligenci, která řídí růst a inovace.

V květnu spustila firma SurveyMonkey svou nejnovější aplikaci Microsoft Teams, která organizacím pomáhá zůstat v kontaktu. Šablony průzkumu jsou k dispozici na stažení komukoli, kdo má účet SurveyMonkey.

GetFeedback poskytuje holistický pohled na CX, díky tomu mohou organizace odhalit kritické oblasti, na které je třeba se zaměřit a zlepšit je. Řešení nabízí silně snížené požadavky na nastavení a bezproblémové propojení s Salesforce, takže uživatelé mohou sjednotit a automatizovat svá data CX a CRM a získat tak 360° pohled na zákazníka. Překlenutím mezery mezi nimi mají uživatelé lepší přehled o holistických zkušenostech zákazníků prostřednictvím kvalitnějších dat CX. Kromě toho funkce nazvaná Akce pomáhá zákazníkům podniknout okamžité kroky k řešení zpětné vazby od zákazníků a zlepšení retence a zkušeností zákazníků.

Zanechte komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *