Společnost Twitter zavede od příštího týdne nové ovládací prvky, které umožní společnostem zabránit tomu, aby se jejich reklamy zobrazovaly u tweetů obsahujících určitá klíčová slova

Twitter poskytne firmám více kontroly nad reklamou

Společnost Twitter zavede od příštího týdne nové ovládací prvky, které umožní společnostem zabránit tomu, aby se jejich reklamy zobrazovaly u tweetů obsahujících určitá klíčová slova. S odvoláním na e-mail, který provozovatel sociální sítě zaslal inzerentům, o tom dnes informovala agentura Reuters.

Odchod velkých jmen

Twitter získává téměř 90 procent svých příjmů z prodeje digitální reklamy. Od října, kdy Twitter za 44 miliard dolarů koupil Elon Musk, přestala na sociální síti inzerovat řada společností. Inzerci ukončily i všechny značky německého automobilového koncernu Volkswagen, Pfizer či General Mills. Dříve tento týden Musk uvedl, že svou inzerci plně obnovila firma Apple.

Šéf automobilky Tesla a vesmírné společnosti SpaceX se snaží přivést na twitter zpět inzerenty, které po jeho převzetí platformy odradil údajný nárůst nenávistných projevů a dalšího škodlivého obsahu. Dva demokraté z americké Sněmovny reprezentantů tento týden uvedli, že chtějí, aby nový šéf Twitteru naznačil, co proti tomuto problému hodlá dělat.

Aktuální téma: Jak na reklamaci zboží? Dočtete se zde: [Návod] Reklamace zboží – Jak uspět s reklamací

Stále v mínusu

Musk je podle žebříčku miliardářů, který sestavuje agentura Bloomberg, nejbohatším člověkem na světě. Od převzetí firmy v ní zahájil dramatické změny. Například propustil zhruba polovinu zaměstnanců a většinu vedení s cílem snížit náklady. Podle Muska firma prodělává čtyři miliony dolarů denně a potýká se s masivním poklesem příjmů v důsledku tlaku aktivistů na inzerenty, aby na tuto platformu neumisťovali reklamu.

zdroj: ČTK