V rámci soutěže „Nejlepší brokerský profil na sociálních sítích“ o které jsme informovali v tomto článku bychom chtěli postupně představit několik brokerských značek u kterých má podle našeho názoru cenu sledovat jejich sociální sítě a nechat vás, naše čtenáře vybrat nejlepší z nich. Prezentace na sociálních platformách brokerů má podle naší redakce v dnešní době své nezastupitelné místo. Plnění sociálních sítí kvalitním obsahem a především relevantními informacemi může každému obchodníkovi pomoci s rozhodováním a tím i k lepším výsledkům.
→→V této rubrice najdete představení sociálních profilů námi vybraných brokerů ← ←
V tomto článku se podíváme na přehled společnosti
TradeCentrum
Tato společnost patří určitě mezi aktivnější. Příspěvky se na jejich sociálních sítích objevují každý týden a to především na platformách Facebook a Instagram. Obsahem jsou informace ze světa obchodu, především pak vývoje cen akcií. Sociálním sítím se TradeCentrum věnuje aktivně od dubna 2019.
TradeCentrum – Instagram
Počet sledujících: 1145
Aktivita profilu: 1 příspěvek /týden
Téma příspěvků: Informace ze světa obchodu
CZ jazyk: ANO
Příspěvky
TradeCentrum – Facebook
Počet sledujících: 328
Aktivita profilu: 1 příspěvek /týden
Téma příspěvků: Informace ze světa obchodu, sdílení analytických zpráv
CZ jazyk: ANO
Libí se vám sociální profily společnosti TradeCentrum?
Hlasujte v anketě o nejlepší profil na sociálních sítích.