Slovensko-česká společnost CloudTalk, která vyvíjí software pro call centra, získala investici 26 milionů eur, tedy zhruba 640 milionů korun. Nová investice urychlí růst a inovace produktů start-upu, zejména v oblasti vylepšení jejího cloudového telefonního systému a řešení kontaktních center pomocí umělé inteligence.
Zblíž k dosažení cílů
Investici poskytl nizozemský telekomunikační operátor KPN Ventures a fond Lead Ventures spolu se stávajícími investory Point Nine Capital, henQ, Presto Ventures a Orbit Capital. „Tato investice je velkým skokem směrem k dosažení našich cílů. Nejen z hlediska finančního růstu, ale také zásadní proměny způsobu, jakým podniky komunikují,“ uvedl generální ředitel společnosti Martin Malych.
Společnost se zaměřuje na budování platformy, která nejen splňuje vyvíjející se potřeby vzdálených pracovníků, ale také překonává očekávání zákazníků díky inovativním funkcím, jako jsou dialery s umělou inteligencí, konverzační inteligence a rozpoznávání řeči. Vizí společnosti CloudTalk je vytvořit jednotný ekosystém pro komunikaci prodejních týmů a týmů zákaznických služeb.
Vyšší poptávka
„Zaznamenali jsme rostoucí poptávku po cloudových komunikačních nástrojích, které dokážou efektivně řešit problémy týmů zaměřených na zákazníky. Uživatelé chtějí telefonní řešení, které pomůže se základními věcmi, jako je zlepšení kvality hovorů, zvýšení počtu vyzvednutých zákazníků a zlepšení čistoty CRM databází,“ uvedl Malych.
Chtějí však také, aby telefonní řešení bylo inteligentní. Například aby shrnovalo hovory pomocí umělé inteligence, automatizovalo zaznamenávání poznámek a sledovalo nálady zákazníků pomocí analýzy sentimentu. Proto se nyní výrazně zaměřujeme na umělou inteligenci, maximalizaci efektivity týmu, optimalizaci hovorů a růst příjmů našich klientů,“ dodal.
Zdroj: ČTK