Společnost Twitter zavede od příštího týdne nové ovládací prvky, které umožní společnostem zabránit tomu, aby se jejich reklamy zobrazovaly u tweetů obsahujících určitá klíčová slova. S odvoláním na e-mail, který provozovatel sociální sítě zaslal inzerentům, o tom dnes informovala agentura Reuters.
Odchod velkých jmen
Twitter získává téměř 90 procent svých příjmů z prodeje digitální reklamy. Od října, kdy Twitter za 44 miliard dolarů koupil Elon Musk, přestala na sociální síti inzerovat řada společností. Inzerci ukončily i všechny značky německého automobilového koncernu Volkswagen, Pfizer či General Mills. Dříve tento týden Musk uvedl, že svou inzerci plně obnovila firma Apple.
Šéf automobilky Tesla a vesmírné společnosti SpaceX se snaží přivést na twitter zpět inzerenty, které po jeho převzetí platformy odradil údajný nárůst nenávistných projevů a dalšího škodlivého obsahu. Dva demokraté z americké Sněmovny reprezentantů tento týden uvedli, že chtějí, aby nový šéf Twitteru naznačil, co proti tomuto problému hodlá dělat.
Aktuální téma: Jak na reklamaci zboží? Dočtete se zde: [Návod] Reklamace zboží – Jak uspět s reklamací
Stále v mínusu
Musk je podle žebříčku miliardářů, který sestavuje agentura Bloomberg, nejbohatším člověkem na světě. Od převzetí firmy v ní zahájil dramatické změny. Například propustil zhruba polovinu zaměstnanců a většinu vedení s cílem snížit náklady. Podle Muska firma prodělává čtyři miliony dolarů denně a potýká se s masivním poklesem příjmů v důsledku tlaku aktivistů na inzerenty, aby na tuto platformu neumisťovali reklamu.
zdroj: ČTK
2 comments
Comments are closed.