Epay díky integraci populárních dárkových karet a předplacených služeb podporuje další růst fintechové aplikace Revolut, která má aktuálně po celém světě 15 milionů zákazníků, rozšiřuje se do 36 zemí a spouští nový digitální a mobilní prodejní kanál pro síť svých partnerských značek.
Obchodní divize epay společnosti Euronet Worldwide, Inc. (NASDAQ:EEFT) se stala globálním partnerem Revolut, přední britské aplikace v sektoru fintech, pro digitální dárkové karty a předplacené produkty. Díky integraci rozhraní API do tří aplikací platformy Revolut (Consumer, Business a Junior) obsáhne toto nové partnerství mezi poskytovatelem komplexních platebních služeb epay a platformou Revolut 36 zemí. Od dubna 2021 začala divize epay poskytovat zákazníkům platformy Revolut v těchto zemích přístup k široké škále populárního digitálního obsahu na globální i na lokálních úrovních v sektorech gastronomie, zábavy, životního stylu, her, péče o zdraví a pohodu, práce z domova i kanceláře, a to od značek jako jsou Twitch, Ikea, Nintendo a Spotify Premium. Díky tomu mohou zákazníci Revolut jednoduše nakupovat, darovat a získávat odměny v podobě dárkových karet a digitálního obsahu bez toho, aby museli opustit aplikaci Revolut. Po zemích první etapy (včetně Velké Británie a velké části Evropy), kde spuštění proběhlo v dubnu, přijdou v příštích měsících další státy a důležité trhy, včetně Spojených států a Austrálie, a také rozšíření aplikace Business, a to nejprve ve Velké Británii.
Globální rozšíření platformy Revolut na různé kategorie trhu
Žádná aplikace sektoru fintech dosud nepůsobila ve více kategoriích finančních trhů, a Revolut je tak první světovou platformou, která v podobné šíři nabízí svým zákazníkům tyto atraktivní služby s přidanou hodnotou. Naplňuje tak misi společnosti, tedy vytvořit první skutečně globální finanční aplikaci, kde jsou všechny služby na jednom místě, a nabídnout tak všem spotřebitelům širokou škálu výhod. K naplnění mise přispívají také další digitální služby, jako např. možnost nákupu a zasílání dárkových karet a předplacených produktů od oblíbených značek uživatele přímo z aplikace, které pomohou přilákat nové skupiny zákazníků a zajistit tak vyšší míru využití mobilní aplikace, širší výhody pro zákazníky a jejich retenci..
„Našimi hlavními zákazníky jsou mileniálové a ti, kdo na digitálních technologiích vyrostli, a očekávají tak od finančních aplikací další atraktivní služby a skvělý uživatelský zážitek, což jim díky flexibilní integraci rozhraní API služby epay můžeme nabídnout,“ vysvětluje Maisum Dairkee, Product Owner ve společnosti Revolut. „Integrace rozhraní API služby epay umožňuje nejen přístup k široké nabídce rozšiřitelného obsahu, který odpovídá na všechny potřeby zákazníků na lokální i globální úrovni, ale také nabízí uživatelům vynikající a bezproblémovou interakci bez toho, aby museli aplikaci opustit.“
Partnerství, které má vizi a potenciál
Toto partnerství se bude rychle rozšiřovat. Vedle aktuálně naplánovaných 36 zemí budou služby epay s přidanou hodnotou také součástí standardní nabídky platformy Revolut při každém dalším rozšíření na mezinárodních trzích. Také stávající kategorie se dále rozšíří. Např. populární kategorie péče o fyzickou a duševní pohodu, kosmetiky, péče o zdraví a fyzickou kondici a módy mají v hledáčku obě společnosti jako základní kategorie pro budoucí růst. Pro epay znamená partnerství s platformou Revolut přelom.
„Díky svým technickým řešením a procesům můžeme jako komplexní poskytovatel platebních služeb nabídnout platformě Revolut služby s přidanou hodnotou prostřednictvím jediného rozhraní API,“ upřesňuje Kevin Caponecchi, Executive VP a současně CEO pro služby epay, Software a divizi EFT Asia Pacific. „Znamená to, že jdeme dál z pozice klasického poskytovatele dárkových karet do role infrastrukturního partnera pro globální služby. Chceme pomoci společnostem ze sektoru fintech, jako je Revolut, nabízet zákazníkům přesně ten obsah, kterých očekávají nebo který vždy chtěli. Kromě toho ukazujeme svým více než 2000 klientům z řad společností a značek, které využívají dárkové karty a předplacené produkty, nové možnosti, jak se spojit se zákazníky, když otevíráme nové kanály digitálních a mobilních služeb prodeje, jako je Revolut.“