Znát zákazníky je pro úspěch klíčové

Salesforce (NYSE)

  • Wells Fargo stanovilo 29.5.2020 cílovou cenu Salesforce na 21 USD za akcii. (finviz.com)
  • Stejný den změnilo Mizuho své doporučení na BUY. (finviz.com)
  • Cena akcií stoupla v období od 13.1.2020 do 11.6.2020 o 13,46 USD na 172,05 USD. (yahoofinance,com)
  • Očekávaný obrat CRM ve fiskálním roce 2021 je 20 miliard USD. (fool.com)
  • Salesforce podle výzkumné firmy IDC dominovala v roce 2019 na trhu CRM s podílem 18,4 %. (fool.com)

Salesforce je korporace zabývající se softwarovými řešeními pro správu vztahů se zákazníky. Pravidelně zlepšuje své nabídky softwaru jako služby (SaaS) tím, že získává nové slibné technologické startupy. V roce 2019 tak získala společnost Bonobo Al, která se zabývá automatizovanou analýzou telefonních hovorů zákazníků, textů a chatů, která následně umí poskytovat užitečné informace. Tato funkce je jako stvořená pro software Salesforce Einstein, který je založený na umělé inteligenci, se schopností na základě dat identifikovat dříve neviditelné obchodní vzorce. Poskytuje tak perfektní prodejní příležitosti, určí vhodnost určitých marketingových strategií a dokáže optimalizovat fungování a převádění podniků obecně).

Díky těmto kvalitám mají akcie Salesforce a několik dalších světových nejlepších společností na trhu umělé inteligence velký růstový potenciál s velkým kapitálem, každoročně roste jejich prodej o více než 20 %. Podle analytiků se mají jejich zisky během příštích ř let zvyšovat o 18 % každý rok.

V roce 2019 výzkumná firma IDC připisovala Salesforce dominantní 18,4% podíl na trhu CRM, nádledovaly jej firmy SAP s 5,3 % a Oracle c 5,2 %.

Management společnosti je připraven posílit své vedení, jelikož očekává rozšíření trhu CRM o složenou roční míru růstu (CAGR) 12 %, předpokládaný růst výnosů odpovídá 17 %.