Výhled společnosti Clorox pro fiskální rok 2020 počítá s minimálním narušením dodavatelského řetězce po zbytek fiskálního roku. Americký celosvětový výrobce a prodejce spotřebního zboží a profesionálních produktů předpovídá v porovnání s původním odhadem poklesu o 1 %, naopak růst tržeb, a to o 4 až 6 %.
Společnost i navzdory pandemii prokázala, že je schopna zásobovat zákazníky i v krizových podmínkách a zaznamenala vyšší poptávku po výrobcích. Navzdory koronavirové krizi expandovala a vstoupila na další trhy.
V roce 2019 došlo k výraznému růstu poptávky po výrobcích společnosti v segmentech Úklid (nárůst o 32 % na 671 milionů USD) v segmentu Domácnost (nárůst o 2 % na 500 milionů USD) a v segmentu Životní styl, kde tržby vzrostly o 10 % na 339 milionů USD.
Vysoké tržby v segmentů Úklid byly ovlivněny hlavně poptávkou po dezinfekčních, dezinfekčních bělidlech, ubrouscích a dalších, k růstu přispěly i zisky z profesionálních produktů. Vysoká poptávka spotřebitelů měla za následek větší proniknutí do maloobchodních sítí.
Tržby v segmentu domácnosti pozitivně ovlivnily především díky Cat Litter and Grilling díky vysoké spotřebitelské poptávce, v segmentu Životní styl dominovala oblast Food and Natural Personal Care.
Výše zisku společnosti je odhadována na 6,70 až 6,90 USD na akcii (oproti původnímu předpokladu 6,10 – 6,25 USD na akcii) pro fiskální rok 2020, čímž by došlo k meziročnímu nárůstu o 6 až 9 %.
Tržby v mezinárodním segmentu vzrostly od loňského čtvrtletí o 11 % na 273 milionů USD. Organické tržby v segmentu se dočkaly růstu o 22 %. Koronavirová krize sice ovlivnila tržby dopadem deviz o 11 bodů, tato ztráta byla však zmírněna silnou cenovou akcí realizovanou před pandemií.
Díky současnému růstu požadavků na zvýšenou hygienu se i nadále očekává další růst společnosti. Pro investory se tak společně s dividendou 2,17 % stává společnost velmi atraktivní.