Německý potravinový řetězec Aldi oznámil na nedělní tiskové konferenci, že bude rozšiřovat počet svých obchodů v USA na 2500 v roce 2020. Konkurenční řetězec Lidl otvírá tento týden prvních 100 obchodů v USA a oznámil, že některé produkty bude prodávat až o 50 % levněji než konkurence. Wal-Mart zkouší strategii nižších cen v 11 státech a tlačí ceny o 15 % pod konkurenci. Pokud se trend bude vyvíjet tímto tempem, tak brzy můžeme očekávat cenovou válku mezi potravinovými řetězci v USA.
3 comments
Comments are closed.
Ty jo, USA pocítí kouzlo slevových akcí a letíků- to bude boom. než to Donald napíše na Tvít.
Do Aldi jezdíme nakupovat, je to super obchoďák rozhodně nám vyhovuje více než Lidl.
Ve státech, tam je panečku kupní síla, o tom si tady v chudém česku můžem nechat zdát a tam asi nevozej jako sem vozí starou zeleninu z rakouska a podřadné supermarketové potraviny, je mi z toho blitno.