Sportovní gigant neztrácí ani v krizi

Sportovní gigant neztrácí ani v krizi

Pandemie donutila v polovině března k uzavření prodejen i takovou společnost jakou je Nike. Dělo se tak v Severní Americe, západní Evropě, Austrálii a Novém Zélandu. Prvotní plán hovořil o uzavření na dva týdny.

Opětovné otevření se však konalo přibližně v polovině května. Zákazníci v tu dobu mohli nakoupit v přibližně patnácti zemích, což dělá cca 40 procent vlastněných lokalit společností Nike v Africe, na Středním východě a v Evropě, dalších 15 % v Tichomoří a Asii a 5 procent v Severní Americe. Znovuotevření se konalo postupně na zkrácenou provozní dobu. K obnovení provozu se uchýlili i velkoobchodní partneři Nike.

Ve vysoce dynamickém prostředí značka Nike nadále rezonuje se spotřebiteli po celém světě, protože naše digitální podnikání se na každém trhu zrychluje,řekl John Donahoe, prezident a generální ředitel, ve svých připravených poznámkách.Jsme jedinečně připraveni růst a nyní je čas stavět na silných stránkách a odlišných schopnostech společnosti Nike. Pokračujeme v investování do našich největších příležitostí, včetně propojenějšího digitálního trhu, abychom rozšířili naše vedení a podpořili dlouhodobý růst.

Růstu apeluje také osmnáct z dvaceti analytiků, kteří dávají Nike doporučení BUY. Během uplynulého týdne stoupla hodnota Nike o dva americké dolary za akcii. Maximální cílová cena Nike je udávána na 130 USD dle serveru TipRanks.com. Číslům dopomáhá fakt, že Nike zaznamenal výrazný nárůst digitálního prodeje ve čtvrtém čtvrtletí o celých 75 %.