Pokud se Adidas skutečně rozhodne Reebok prodat, stane se tak po patnácti letech od doby, kdy Adidas britskou značku začlenil do svého portfolia. Reebok je poměrně úspěšnou firmou s bohatou historií, pod křídly Adidasu se jí ale nedařilo tak, jak se očekávalo.
Německý výrobce sportovní obuvi a oblečení uvedl, že zvažuje několik alternativních strategií, jak dále rozvíjet svůj byznys. Mezi nimi je jak možnost, že Adidas Reebok prodá, tak že britský výrobce sportovních pomůcek zůstane součástí Adidasu. Konečné rozhodnutí má německá společnost oznámit do 10. března příštího roku.
Tržby Reeboku ve třetím čtvrtletí tohoto roku meziročně klesly o sedm procent na 403 milionů eur. V předchozím kvartále prodeje meziročně propadly dokonce o 44 procent. Adidas už loni snížil odhad tržní hodnoty Reeboku téměř o polovinu na 842 milionů eur.
Adidas koupil Reebok před téměř patnácti lety za bezmála čtyři miliardy dolarů. Od transakce si sliboval, že posílí svůj vliv na britském trhu, vytvoří tak silnější konkurenční tlak na svého hlavního rivala, společnost Nike. Příběh tak příští rok možná po patnácti letech skončí.